• Onze eerste echte wedstrijd! Eindelijk! Na twee trainingen en wat onrustige nachten vanwege de gezonde spanning was het dan zover... De eerste echte wedstrijd voor de JO8-3, een uitwedstrijd op de vroege ochtend in Harderwijk. En wat voor één! Met een nette 2-1 hebben we de wedstrijd wel verloren, van VVOG, maar wat was het al knap om te zien! Iedereen ging voor de bal, probeerde tegen te houden, te scoren, maar bovenal plezier te hebben!! Wat was het leuk om voor de eerste keer samen te voetballen en tegen een tegenstander! Volgende week zaterdag mogen we thuis spelen om half 9 tegen Stroe. Wij hebben er weer goed veel zin in! 

    Spelers en begeleiding van de JO8-3 (Ingestuurd door Jacintha Hemmers – De Wilde)