• In onze tweede thuiswedstrijd kwamen we al snel in de aanval; na 10 minuten stond het al 5-0 voor ons!!

    Wat deden de jongens het leuk met z'n allen. In de resterende tijd bleven we goed overeind, wel werd het een beetje spannend op het eind, maar nadat Yesse zijn zevende doelpunt had gemaakt van vandaag, konden we niet meer verliezen! 

    Chapeau voor alle jongens, stuk voor stuk gestreden! En ze waren dan ook allemaal apentrots dat ze gewonnen hadden!

    Aankomende zaterdag zijn we vrij, maar spelen we een oefenwedstrijdje tegen de JO8-1 om half 9. Die week daarop zijn we vrij.

    Ingestuurd door Jacintha Hemmers – De Wilde