• Hoevelaken JO17-1 heeft zich zaterdag voorbereid op de tweede fase van het seizoen, die op 1 november in de 2e klasse begint met een thuiswedstrijd tegen Rood-Wit'58 JO17-1.

    De selectie werd in sportschool De Welness eerst een uur lang onder handen genomen door Arnold Bos, die een pittig parcours met meerdere oefeningen in elkaar had gedraaid.

    Vervolgens waren we welkom in De Wiekslag voor een hapje en drankje bij Bart en Astrid.

    Bij deze dank namens de selectie van JO17-1! Ook dank aan Uttien & Vermeer, ook dit seizoen weer onze sponsor.

    JO17-1 bereidt zich bij De Welness en De Wiekslag voor op competitie 1